2014 m. rugpjūčio 13 d., trečiadienis

Sveiki! O, gal tiksliau - Sveikos!

Prieš pradėdama kurti blog'ą nesusimasčiau kam labiau jis skirtas? Mamoms? Tėčiams? Šeimoms? O gal visiems visiems nors kažkiek susijusiems su mažais vaikais? Turbūt, taip... nors bus matyt :)

------

Šiandien maitindama savo sūnelį G susimasčiau kiek daug informacijos/ dezinformacijos teko perskaityti auginat savo mažylį - galybę! Ir ši mintis kilo tik pagalvojus apie nauja košytę kurią galėčiau pasiūlyti G. O dar visų draugių/močiučių/pažįstamų ir visų kitokių žinovų patarimai, kartais gerokai prasilenkiantis su realybe. Dabartiniame pasaulyje labai daug kas yra idealizuojama. Mama turi būti super mama, super moteris, super darbuotoja ir dar daug kas. Lygiai taip pat yra ir su vaiko gimdymu, priežiūra, mityba ir t.t. Žinot, man tai buvo labai sunku - ne, ne buvo - yra. Reiktų paminėti, jog iš prigimties esu idealistė/perfekcionistė ir man daugelyje sferų pavykdavo padaryti viską taip kaip įsivaizduodavau esant tobulai, bet tik ne auginant G. Šiandien supratau, kad po sūnaus gimimo mano pasaulis apsivertė aukštyn kojom. Per vos 7 mėnesius sūnus daug ką išmokė mane, ne tik aš jį. Ir žinot - tai nuostabu. Darau tai, ko anksčiau net neįsivaizdavau, kad darysiu ir nuo to "kaifuoju".

-------

Taigi, kas ta G Mamma - graži, gudri, guvi, gera, greita - ne, tiesiog, Gabrielio mama, norinti būti tokia mama, kuria sūnus didžiuotusi ir norinti išauginti tokį sūnų, kuriuo ji džiaugtusi, nors ir taip jis visada buvo, yra ir bus pats nuostabiausias, kaip ir kiekvienas vaikas savai mamai ;)

Savais atradimais/paklydymais pabandysiu dalintis čia - gal kam nors padės, o jei ne - senatvėje bent jau turėsiu ką paskaityti :)

Su šypsena,

G Mamma
(paveiksliukas iš pinterest.com)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą